29 Haziran 2011 Çarşamba

Cityville Para Hilesi !!! Paran Katlansın ;)

Arkadaşlar bu hile ile Arkadaş sayısı = 800 bin alacaksınız. 20 arkadaşı olan birisi 16 milyon paraya kavuşacak.

Program: Cheat engine İndirmek İçin Tıklayınız

Öncelikle yazılı anlatım.

Cheat engineyi açın ve paranızı aratın. Eğer çıkmassa Doublede aratın.

Yanda çıkan tum kodları aşağıya alın ve valuelerini 99999999999(11 tane) girin.

Daha sonra arkadaşınıza gidin ve bayi açın. (En pahalısını açmak daha karlı. Çunku daha sonra satacaksınız. Eğer en pahalısı çıkmadıysa lütfen kendi şehrinize 1 milyonluk kuleyi dikin.

Not: Hile ile yaptıgınız parayla şehrinize ev dikemessiniz. Hilesiz paranızın olması gerekir.

Eğerki paranız yoksa en ucuzları arkadaşlarınıza kullanın.



Daha sonra oyunu yenıleyın ve bayilikleri iptal edin.

Alıntıdır

CityVille Bot Son Versiyon Bot hilesi 2011

CityVille Bot 1.5.2 | Enerji + Hasat + Collection + Komşu


Hergün Yeni Bir Bot Cıkarmaya Başladılar Yeni Versiyoları Takip Edemiyoruz Arkadaşlar Artık

Enerji , Hasat , Collection ve Komşu Ziyaretlerinde Sıkıntı Yok Botta Fakat Oyun Yapımcıları

Coins ve Speacial İtem Hilelerine Önlem Almış Durumda Yeni Güncellemelerle

Bu Engeli Kırmaya Çalısıyor Bot Yapımcıları.

İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ!!!

1.5.2 Botu ve Son Güncellemeleri İndirmek İçin Tıklayınız!

Alıntıdır

City Ville Enerjı + Para Hilesi Yapma

Open in new windowcity villede en zengin ve enerjılı sizsiniz.

Anlatım: Trgala
Gerekli Dosyalar İndirilen klasörün içindedir

indir: http://hotfile.com/dl/90617526/e6e9114/CityVilleEnerj.rar.html

Alıntıdır

Mall World Hileleri Tüm Hileler

CTRL tuşuna basılı tutarak aşağıdaki kodları girin:

Görüntüyü değiştirmek için : hdidizzy

O anda arama yaptığınız projeyi tamamlamak için : hditech

Bütün teknolojiler üzerindeki araştırmayı tamamlamak için : hdilore

Reytinginizi 100 arttırmak için : hdirate

100.000 daha fazla para için : hdicase

PetVille Hileleri 2011 tüm Hileler

Oyunun şifresi falan yok yukarıdaki my neigbors yazısına tıklayınca orada eklenmemiş komşular çıkıyo

ordan ekleyebilirsiniz günde 15.000 kazanıyorum

tek şifre var o da komşunuzun fazla olması ne kadar komşu o kadar coins artık odalar 20.000 oldu.

Ayrıca eşya vs. alınca xp kazanıyosunuz.

Bence para kazanıp harcayın daha fazla lwl atlarsınız.

örneğin giysinin ve ya eşyanın fiyatı 5,000 coins siz 500 xp kazanıyosunuz.


çiçeğe para ödemiyosunuz aksine para kazanıyosunuz Alttaki mavi top içinde yıldız şekli olan şekil var ya ona tıklayınca ne yapıcanı öğreniyosun diyelim ki 25 tane çorap topluyosun sonra 1.000 xp kazanıyosun.

PetVille Hileleri 2011 tüm Hileler

Oyunun şifresi falan yok yukarıdaki my neigbors yazısına tıklayınca orada eklenmemiş komşular çıkıyo

ordan ekleyebilirsiniz günde 15.000 kazanıyorum

tek şifre var o da komşunuzun fazla olması ne kadar komşu o kadar coins artık odalar 20.000 oldu.

Ayrıca eşya vs. alınca xp kazanıyosunuz.

Bence para kazanıp harcayın daha fazla lwl atlarsınız.

örneğin giysinin ve ya eşyanın fiyatı 5,000 coins siz 500 xp kazanıyosunuz.


çiçeğe para ödemiyosunuz aksine para kazanıyosunuz Alttaki mavi top içinde yıldız şekli olan şekil var ya ona tıklayınca ne yapıcanı öğreniyosun diyelim ki 25 tane çorap topluyosun sonra 1.000 xp kazanıyosun.

PetVille Hileleri 2011 tüm Hileler

Oyunun şifresi falan yok yukarıdaki my neigbors yazısına tıklayınca orada eklenmemiş komşular çıkıyo

ordan ekleyebilirsiniz günde 15.000 kazanıyorum

tek şifre var o da komşunuzun fazla olması ne kadar komşu o kadar coins artık odalar 20.000 oldu.

Ayrıca eşya vs. alınca xp kazanıyosunuz.

Bence para kazanıp harcayın daha fazla lwl atlarsınız.

örneğin giysinin ve ya eşyanın fiyatı 5,000 coins siz 500 xp kazanıyosunuz.


çiçeğe para ödemiyosunuz aksine para kazanıyosunuz Alttaki mavi top içinde yıldız şekli olan şekil var ya ona tıklayınca ne yapıcanı öğreniyosun diyelim ki 25 tane çorap topluyosun sonra 1.000 xp kazanıyosun.

Bubble Island Oyna! Hilesi Tüm Hileler




Oyun sırasında [Enter]a basın ve aşağıdaki hileleri yazın ve daha sonra tekrar [Enter]a basın: Diğer Oyun Hileleri:bubble ısland hileleribubble ısland oyun hileleribuble ısland oyun hilesibubble ısland hilesibubble island hilebubble island hilesibubbles hilesibubble ısland oyun hilesibubble island oyun hilesibubble island oyun hilelerigruntz hileleribubble ısland oyunu hilelerikıngs ısland II bölümbubble island oyunu hilesibubbl

Stardoll Oyna & Stardoll Hileleri

Arkadaşlar bildiğimiz gibi 50ye yakın stardoll hilesi vardır sizlerle paylaşıım ..

Bedava t-hirt almak için;
önce dergiye girin sonra stardoll sinemaya girin ve sonra suitinize girin bir poster ve t-shirt sizi bekliyor

Bedava ayakkabı ve çanta almak için;

arkadaşlar stardoll anasayfasında sağ tarafta çanta yarışması die bir şey var ona katılın sonra suitinize gidin bir bakmışsınız beyaz bir çanta gelmiş beyaz ayakkabıda montlygiftclup veriyor



1-Bedava eşya alma sırrı
süperstar ol kısmına gel. Ülkeni United states yap. sms ile ss. Kısmına gel. Tıkla. Çıkan sayfada satın al a tıkla. Sonra açılan pencerede enter a bas. Suitine git. her aydaki kıyafetler seni bekliyor! (Haziran-Temmuz-Ağustos için geçerli)
2-60 puan kazanma sırrı
her giriş yaptığında medollünde bir değişiklik yap
ziyaretçi def yaz,starblog oluştur,albüm yap,oyun oyna,alışveriş yap,s.s ol,istersn uzun
msjlar yaz,kulüplere üye ol,chat yap,scenery yap,bazı kulüplerde yönetici ol,baskalarındn sni oylamalarını iste,istersn uzun msjda yazabilirsn,ama özelliklede s.s lardn sni oylamalarını iste normal üyelere karsın tam 5 kat fazla sayılıyo
3-dylan ve coley ark. yolla 2 dolar gelior
4-ark. yolladığında poster kazanaksın(hala geçerlimi bilmiyorum)
5-bedava-sitem.com dan web sitesi açılıyor
6-Dylan ve coleyi engelleyip yenden eklediğinde extra dolar gelior
7-bux.to ya üye ol gift code verior
8-hesabıma gir (alt gr) tuşuna bas 202,203,204,205 yaz puanın 9000 oluor
9-superstarlardan gift code iste istediğin kadar hedie gelior
10-geceleri 8 de hersey bedava oluor
11-Telefon alma sırrı
Stardesingde bir şey tasarla ve satın al sonra suitine git ve telefon suitinde
12-Oyun listesinde bütün dkny real brand bebeklerını gıydır ! albümüne ekle günde 3 real brand yap ! starpoint %40 artıo ve Daha çok dikkat çekip yayında yayınlanıosun !
13-Hergün 1 sceneries 50 eşya + 10 kişiden 5/5 oy al STARPOİNT'İN %20 ARTIYOR
14-suitine gir.Suitindeyken Ctrl+n yap.Bir sayfa daha açılacak.O sayfa senin üyeliğin olcak zaten.Ctrl+n yaparak açtığın sayfadan üye çıkışı yap.Ama 1. sayfadan çıkma.Sonra 1. sayfadaki suitinden minishopa gir.Mini shopta starpoint bölümüne gir orada 5000 pointe kadar olan tüm hediyeler olacak.Ama alamayazaksın.Oyüzden 2. sayfadan üye girişi yap.Sonra 1. sayfadan tekrar almayı dene.Bu sefer alınıyor
15-Gece 2de sürekli hesabnı aç kapa aç kapa paran artıooo
16-Birden fazla klüp açma sırrı
yeni bi üyelik aç o üyleik 200 puana gelince ordan bi klüp aç belirli bi üyeye gelince o üyeliği iptal et ama önce yöneticisi ol iptal edince klüp sana kalcak.
17-Klüp kapatıp 1 ay beklemeden açma
klübünü kapamak yerine süperstar diilsen üyeliğini iptal et sonra tekrar üyeliğine giriş yapıp orda çıkan yazıya tıkla sonrada yeni klübünü aç.(süperstarken yaparsan süperstarlığın iptal olur.//ayrıca önce kullanmadığınız bir hesabınızdan deneyinki tekrar açma kalkmış olabilir yani kendinizi güvene alın=))


Alıntıdır.

Bola Level Hilesi + Bola Level Cheat + Bola Oyuncu Hilesi + Bola Kapalı öğeleri alma hilesi + Bola Özel Para Hilesi (Charles)

Bola Level Hilesi + Bola Level Cheat


Hile ile levelinizin yetmediği öğeleri alabileceksiniz,Artık şu eşyayı alacam ama levelim yetmiyor derdiniz olmayacak (:



Video İzle Prohacker_06





Bola Para Hilesi + Bola Cheat



Video İzle : KıLıC





Bola Oyuncu Hilesi



Video İzle:Anlatım=> Hüseyin Emre Atamer





Bola Kapalı öğeleri alma hilesi



Videoyu İzle





Bola Özel Para Hilesi (Charles)



Bu hile Özel para hilesidir. Charles Programı ile yapılıyor. Cheat engine ile yapılanını bugün koyacaz. Şimdi öncelikle charles de bug programını indiriyoruz.

Daha sonra program bizden Java isteyecektir. Java yükleyiniz.


Not: Charles sıkıntılıdır. Hileden fazla anlamıyorsanız cheat engine hilesini bekleyin.








Bola Futbol Oyuncu Hilesi


Merhaba arkadaşlar size Bola Futbol oyununda hileyi paylaşıyorum hile kısaca oyuncularınızın hızını yıldızını sınırsız yapmaktır

Anlatım Rar’ın İçinde:SanaldarbE

İNDİR!!!!!!!!!!!!!



Bola Para, Level Hilesi [02.11.2010]



Şuuuut! ve mükemmel bir korner =) Futbol oyunlarını oldu olası severim. Ama Bola türü oyunlar gerçekten zor.Ee kolaylatalım ozaman alin size Para & Level hilesi..



Gerekli Programlar


Charles Proxy Debugger Link 2] [ Link 1| Link 2|


İndiremeyenler googleden arasın.


Not: Lütfen videoyu izlemeden ve uygulamadan programa veya siteye camur atmayınız.Saygılar.


Hile Videosu








Teşekkürler TRgala.com

Duke Nukem Forever Demo İNDİR!!! Tek Link!!!

Publisher: 2K Games
Developer: Gearbox Software / 3D Realms
Genre: FPS

Release Name: Duke Nukem Forever DEMO
Size: 1.73 GB
Links: Homepage – iGN
Usenet search: Here
Torrent search: Here

Download:- FiLESERVE – WUPLOAD (split)- FiLESONiC (single)





Bombom Gizemler Diyarı oyunu oyna ve BomBom Hileleri

>BomBom oyunu son zamanların en popüler online oyunlarından biri haline gelmiştir.


BomBom

BomBom


337.com oyun firması tarafından oluşturulan Bom Bom 2 oyunu genelde çocuklar tarafından oynanılan eğlenceli bir oyundur. BomBom2 Oyununu eğlenceli kılan taraflarından biraz bahsetmek gerekirse, görsel olarak ön planda olması oldukça çekici görünüyor.

Bununla beraber özenle çizilmiş Bom Bom karakterleri, oyun hikayeleri, eğlenceli arayüzü ve ara sahneleri oyunun bu çekiciliğini tamamlayan faktörlerdendir.


BomBom 337 oyununda özel görevlerinizin dışında sürekli diğer oyuncular ile müsabakalar yapıyorsunuz.


Bu müsabakalar teke tek, 2ye 2, 3e 3 yada daha fazla olarak yapılabiliyor. Bu şekilde kendi takımınız ile rakip takımlarla müsabakalar yapabiliyorsunuz.


İşte o BomBom müsabakalarından bir tanesi..



BomBom Gizemler Diyarı Müsabakalarındaki amacınız; seçtiğiniz silahlarınız ile rakibi vurarak devirmeniz. Yalnız müsabaka yaparken diğer oyuncuların levellerine dikkat etmeniz gerekmektedir. Aksi taktirde devrilen taraf siz olabilirsiniz.


Bom Bom 2. 10larca farklı silah, bomba ve diğer materyal çeşitleri bulunmaktadır. Bu materyallerden Gold’unuz yettiği kadarını alabilirsiniz. Eğer fazla silah almak istiyorsanız, belirli bir ücret ödeyerek silah çeşitlerinden alabilirsiniz.


BomBom Ana menüsünden bir görüntü ve detayları;


BomBom Gizemler Diyari

BomBom Gizemler Diyari


- BomBom Arkadaşlık merkezinde oyunda yer alan diğer Bom Bom 2 oyuncuları ile sohbet ederek, birlik kurabilmeniz için alt yapıyı sağlayabilirsiniz.


- Demirci atölyesinde ise daha önce bulunan eşyalarınızı geliştirip, onlara daha yüksek özellikler ve yenilikler tanımlayabilirsiniz.


- Açık arttırma pazarından ise Alışveriş merkezinde bulunan eşyaların bir çoğunu bulabilirsiniz. Size tavsiye olarak, AVM’den önce Açık Arttırmaya bakmanız sizin için daha karlı olacaktır.


- Birlik Kulübünde, diğer arkadaşlarınız ile güçlü bir birlik kurabilirsiniz. Bu kurduğunuz birliğiniz ile diğer oyuncular ile müsabakalar gerçekleştirebilirsiniz.


- Etkinlik sayfasında farklı etkinliklere katılarak işinize yarayacak ödüller kazanarak, kullanabilirsiniz.


- Kaplıcalara giderek karakterinizin dinlenmesine yardımcı olabilirsiniz. Ayrıca tp kazanabilirsiniz.


Bu ve bunun gibi bir çok detaylı bilgiyi web sitemizden bizlere sorarak öğrenebilirsiniz.

Crazy Taxi Oyna | Süpercan 2 Oyna | Araba Oyunu Oyna | Araba Yarışı Oyna

Türkiye' nin Yeni Kahramanı SÜPERCAN


Türkiye'nin ilk sanal kahramanı Süpercan, çocukları maceradan maceraya koşturacak.

Türk Telekom müşterileri, ev telefonlarını kullanarak oyunu ücretsiz oynayabilecek. Oyunda Süpercan, Örümcek Adam, Hulk, Wolverine ve Iron Man gibi Marvel kahramanlarıyla dünyayı kurtarmak için müthiş bir maceraya atılıyor. Türk Telekom grubu şirketlerinden Sobee Studios tarafından Marvel Characters BV işbirliği ile hayata geçirilen çevre temalı yeni oyun Süpercan'da, uzaylı istilasına karşı dünyayı kurtarmak için kahramanlar heyecan dolu macera yaşıyorlar. Ev telefonu ile yapılan aktivasyon sonrasında Türk Telekom müşterileri oyunu ücretsiz oynayabilecek. Oyunu www.supercanoyun.com veya www.ttcocuk.com adreslerinden ücretsiz indirmek mümkün. Oynamaya başlamak için, ana ekranda yapılan yönlendirme ile 0800 211 41 41 numarası, ev telefonlarından ücretsiz aranarak oyunun aktive edilmesi sağlanıyor. Arama yaparak ev telefonu numarasını kaydettiren kullanıcılar, numaralarını kullanarak oyuna giriş yapabiliyor.

Süpercan Oyna Free Ücretsiz TTNet Marvel Ortak Ürünü Süpercan


Süpercan Oyna Free Ücretsiz TTNet Marvel Ortak Ürünü Süpercan
TürkTelekom, oyun sektörüne adım attığından beri çocukları birbirinden güzel oyunlar ile etkilemeye devam ediyor.

Süpercan Oyunu Oyna Free Ücretsiz TTNet Oyna


Süpercan Oyna Free Ücretsiz TTNet Marvel Ortak Ürünü Süpercan
TürkTelekom, oyun sektörüne adım attığından beri çocukları birbirinden güzel oyunlar ile etkilemeye devam ediyor.

SüperCan Kayıt kalktı…!


Süpercan Oyna Free Ücretsiz TTNet Marvel Ortak Ürünü Süpercan
Hepimizin bildiği gibi SüperCan oyunu oynamak isteyenler ya sabit hatta ihtiyaçları vardı yada oyunu oynamak için 0800′lü numarayı arayop kodu almalarına ihtiyaçları vardı ancak Türk Telekom yaptığı bir yenilik ile zaten 1 milyonun üzerinde kullanıcısı olan SüperCan oyununu dahada geniş bir kitleye sunmak amacıyla tamamen ücretsiz kayıtsız vs. olmadan bizlere sundu, artık SüperCan oyunu oynamak isteyenler SüperCan’a kayıt olmaları gerekmeyecek oyunu indirip bedava bir şekilde, bilgisayarınıza kurabileceksiniz.

SüperCan' ı İndirin ve Oynayın İndir Bedava Ücretsiz Free

Süpercan 2 Geliyor!!!!!!!!

Süpercan 2

Hepimiz çok sevdik daha bir hafta oldu ama Süpercan çok sevildi, söylenenlere göre sitesine sadece bir hafta içinde bir milyondan fazla kişi girerek bir rekora imza attı. Süpercan’ı yüzbinlerce kişi bilgisayarına yükleyip oynadı, Supercan‘ı (www.supercanoyun.com) oynayanlar bilir oyun kısa sürdü herkes bu duruma üzüldü oynanabilirliği kısa idi. Ama aldığımız bilgiler doğrultusunda Süpercan henüz yolun başında ilerde yep yeni Süpercan oyunu gelecek. İlk oyun çok sevildi ikinci oyunu neden gelmesi. Sobee Studios yakında yep yeni oyunun Süpercan 2′nin geleceğini söyledi… İlk oyunda bildiğiniz üzere çevre temalı bir oyun gördük, Süpercan 2′de daha değişik temalarda Süpercan 2 yakında gelecek…

Süpercan 2 oyunu için çalışmaların başladığı şu günlerde herkes yeni bir Süpercan’ın ilk oyununa bayıldı. Süpercan 2′de Türkiye’nin heryerine gidebileceğiz, ülkemizin heryerini gezip farklı maceralara atılacağız… Süpercan 2 kapadokya, efes gibi birçok mekanda gezecek ve Süpercan 2 ülkemizin güzelliklerini tanıtacak.

Süpercan 2 oyununu beklemekteyiz. Süpercan 2 oyunu ile birlikte aynı zamanda Süpercan dergiside çıkacak, eve yanlış duymadınız Süpercan dergisi, hem internet üzerinden hemde marketlerinizde bulabileceğiniz bir dergi ile Süpercan 2 geliyor. Süpercan 2 sadece bununlada süprizlerini bitirmiyor, Süpercan 2 ile birlikte harika bir Süpercan filmide gelecek…

Süpercan 2 ile ilgili haberlerimiz devam edecek…

Transformers ve Süpercan Oyna Full İndir

Transformers ve Süpercan
Süpercan ile ilgili aktivetelerin ardı arkası kesilmiyor aynen çalışmalarına devam eden Süpercan ekibi şimdide Transformers karakterlerini İstanbul’a davet etti, İstanbul hiç olmadığı kadar güvende olacak hemde hiç görmediği kadar kahramanları görecek İstanbul muhteşem bir yere dönecek sizde sakın bu süper şenliği kaçırmayın.. Süpercan Transformers’ı İstanbul’a davet etti, İstanbul’da heryerde heran gözlerinizi dört açın çünkü Optimus Prime ve Bumblebee sizinde karşınıza çıkabilir… İstanbul’a Decepticon saldırısı var Türkiye’nin en süper kahramanı Süpercan tek başına artık bunlara karşı mücadele veremiyor Optimus Prime ve Bumblebee Süpercan’ı yalnız bırakmayarak İstanbul’da ülkemizi korumak adına savaş verecek…

Transformers 3 Optimus Oyna

Süpercan 2 Oyna

SüperCan 2 Ne Zaman Çıkıyor? Cevabı Burda!

Yusufakdeniz.com olarak bu konuya biraz da olsa açıklık getirmenin yararlı olacağını düşündük.

Süpercan 2

Yusufakdeniz.com (Oyun İnceleme) sitesi olarak SüperCan ve SüperCan 2 ile ilgili en güncel ve en doğru bilgileri yansıtan bir web sitesi olup, SüperCan ile ilgili yardım konularında size yardım etmekten mutluluk duyarız.

Asıl konumuz olan (www.supercanoyun.com) SüperCan 2′nin çıkış tarihi konusuna dönmek gerekirse;
- SüperCan 2 çıkış tarihi,
- SüperCan 2 ne zaman çıkacak,
- Süper Can 2 oyunu çıkış,

Gibi sorularınızı yanıtlayalım.
SüperCan 2′nin çıkış tarihi henüz belli değildir. Farklı web sitelerinde 3-5 gün içerisinde oyunu çıkacağı hakkında bilgiler yer almaktadır. Bu bilgiler kesinlikle doğru olmamakla beraber, oyunun çıkış tarihi hakkında Süpercan’ın ve SüperCan 2‘nin yapımcısı olan Sobee firmasından net ve kesin bir bilgi verilmemiştir.

Sonuç itibari ile SüperCan 2 çıkış tarihi henüz belli değildir. Elimize net bir bilgi ulaştığında web sitemizde yer alacaktır.
Bizi takip etmeye devam edin..
Teşekkür ederiz.

Süpercan 2 Çıktı !!!!

Süpercan 2 yi Oynamak için Yan taraftaki reklamlara Tıklamanız Gerekmektedir.===>

Tıkladıktan Sonra Oyunu uynayacağınız Sayfa Açılacak Arkadaşlar ;) Reklamlar Yan Tarafta ==>




Transformers ve Süpercan
Süpercan ile ilgili aktivetelerin ardı arkası kesilmiyor aynen çalışmalarına devam eden Süpercan ekibi şimdide Transformers karakterlerini İstanbul’a davet etti, İstanbul hiç olmadığı kadar güvende olacak hemde hiç görmediği kadar kahramanları görecek İstanbul muhteşem bir yere dönecek sizde sakın bu süper şenliği kaçırmayın.. Süpercan Transformers’ı İstanbul’a davet etti, İstanbul’da heryerde heran gözlerinizi dört açın çünkü Optimus Prime ve Bumblebee sizinde karşınıza çıkabilir… İstanbul’a Decepticon saldırısı var Türkiye’nin en süper kahramanı Süpercan tek başına artık bunlara karşı mücadele veremiyor Optimus Prime ve Bumblebee Süpercan’ı yalnız bırakmayarak İstanbul’da ülkemizi korumak adına savaş verecek…



Yusufakdeniz.com olarak bu konuya biraz da olsa açıklık getirmenin yararlı olacağını düşündük.

Süpercan 2

Yusufakdeniz.com (Oyun İnceleme) sitesi olarak SüperCan ve SüperCan 2 ile ilgili en güncel ve en doğru bilgileri yansıtan bir web sitesi olup, SüperCan ile ilgili yardım konularında size yardım etmekten mutluluk duyarız.

Asıl konumuz olan (www.supercanoyun.com) SüperCan 2′nin çıkış tarihi konusuna dönmek gerekirse;
- SüperCan 2 çıkış tarihi,
- SüperCan 2 ne zaman çıkacak,
- Süper Can 2 oyunu çıkış,

Gibi sorularınızı yanıtlayalım.
SüperCan 2′nin çıkış tarihi henüz belli değildir. Farklı web sitelerinde 3-5 gün içerisinde oyunu çıkacağı hakkında bilgiler yer almaktadır. Bu bilgiler kesinlikle doğru olmamakla beraber, oyunun çıkış tarihi hakkında Süpercan’ın ve SüperCan 2‘nin yapımcısı olan Sobee firmasından net ve kesin bir bilgi verilmemiştir.

Sonuç itibari ile SüperCan 2 çıkış tarihi henüz belli değildir. Elimize net bir bilgi ulaştığında web sitemizde yer alacaktır.
Bizi takip etmeye devam edin..
Teşekkür ederiz.



SÜPER CAN İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINNNNNN !!!!!

Süpercan Madalyalar CD Burda!!!

Süpercan için yeniliklerin ardı arkası kesilmek bilmiyor yep yeni bir uygulama ile Süpercan ekibi karşınızda, Süpercan Madalyalar CD’si… Türk Telekom bayiilerinde bulunan bu CD’yi sizde alarak yep yeni görevleri yapabilir ve kendinize br Süpercan madalyası kazanabilirsiniz. Heyecan verici yep yeni maceraları ile Süpercan devam ediyor…!

SüperCan yardım ve SüperCan ile ilgili yorumlarınız

Merhabalar.
SüperCan ile ilgili bütün yorumlarınızı bu başlık altında birleştirdik. Bundan sonra o

yun ile ilgili sorularınızı, sorunlarınızı ve diğer konuları bu yazı altından bizlere bildebilirsiniz.

Yorumlarınız onaylanıp konu altından sizlere bilgi verilecektir.

Yorum yazmadan önce SüperCan kategorisine göz atmanızda fayda vardır. Teşekkür ederiz…

Transformers 3 Optimus ve Süpercan 2 Oyna